Samsung UE40D6500VS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40D6500VS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Albert77 15-07-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D6500VS

Ik heb deze TV nu meer dan een jaar en wat ben ik tevreden zeg!!! Wat een beeld, het is echt net een schilderij aan de wand.
Ik heb er een Ci+ kaart inzitten met een Ziggo-abonnement wat prima werkt (neem wel een module van het merk Smit en géén Neotion, werkte bij mij namelijk niet), alleen het zappen gaat hierdoor traag, dus gebruik de 'channellist-knop' waarmee je snel kunt zien wat voor programma's erop zijn.

Het geluid is via de Samsung HTD5500 hartstikke zuiver en goed voor tv/film/muziek (veel opties).

De Smart-functie gebruik ik niet veel (bijna nooit), is traag en het intikken van een webadres in de browser is vervelend langzaam.

3D is nog een grote vraag. Deze technologie staat nog in de kinderschoenen voor de consument. Ik heb er wel twee brillen bij gekregen, maar heb dit eigenlijk nog niet echt gebruikt...wie weet...

Conclusie: Kopen deze tv, al is het alleen maar voor het design (wel met voet)!!!

Albert77 15-09-2012

@ Martien,
Ik heb één keer m'n externe harde schijf aan de tv gehangen via USB en een stukje opgenomen om het te testen. Werkte prima!!! alleen kan je dan niet zappen, want dan stopt de opname, dus eigenlijk heeft dat niet zoveel zin vind ik...

BTW, de TV heeft weer nieuwe firmware; 1021.1 (zie http://www.samsung.com/nl/support/model/UE40D6500VSXXN-downloads)

Martien 17-07-2012

Hallo Albert77

Bij deze even een vraagje,heeft U ook al ooit geprobeerd een film op te nemen op een USB-stick die je rechtstreeks op Uw TV aansluit????????
Wat de 3D betreft werkt perfect ,kan ook rechtstreeks van de USB-stick
Ik zoek nog iemand die deze TV op de schotel heeft aangesloten en dan rechtstreeks op de TV heeft met een CI-module.

Groetjes Martien

fritswave 14-06-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D6500VS

Een mooie TV met een heel mooi scherp beeld.
Helaas is er geen app voor uitzending gemist voorhanden. Dankzij de koppeling met de PC kan ik de met de pc opgehaalde uitzendingen makkelijk met de TV bekijken

Gojka 12-05-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D6500VS

Geweldige tv, zeker de smalle rand qua vormgeving, makkelijk bedienbaar, veel extra's. Samsung, ga zo door!

Norbert_001 09-04-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D6500VS

Mooie TV, goede (speciale) uitvoering (UE40D6540) van het basismodel (UE40D6500). Scherp beeld en makkelijkt einstalleren. Veel aansluitmogelijkheden en mij diskstation wordt direct herkent

GJvL 31-03-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D6500VS

Erg tevreden. Gecombineerd met een Ziggo HD recorder. Makkelijke installatie (hij ziet direct mijn NAS). Mooi scherp rustig beeld.

Latna 29-01-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D6500VS

Heb de tv vrijdag avond gekocht en zaterdag avond al stuk. De helft van het beeld blijft in 3d stand hangen en trillen. Ben er nog niet echt zo blij mee.
Morgen maar is naar de winkel en zien of ik een nieuwe krijg.

Carl_Ngein 04-02-2012

Hoe is het afgelopen?

w.lamerikx 15-02-2012

hoe is het afgelopen met de tv
gr wil

witje22 14-01-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D6500VS

Ik heb deze televisie nu twee weken. Allereerst is de beeldkwaliteit geweldig. Visite die hier over de vloer komt valt van verbazing achterover van de beeldkwaliteit. Haar scherp en met de hier en daar te vinden instellingen op internet nog beter te krijgen. Streamen via Vuze of Twonky gaat als een speer. Een harde schijf aansluiten en films kijken werkt goed (wel NFTS formatteren). Het geluid viel me alles mee alhoewel ik hem heb aangesloten op een surround set. 3D kijken is geinig alhoewel ik hem daar niet voor gekocht heb.

Dave88 08-01-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D6500VS

Een top tv voor een top prijs. Super beeld kwaliteit. Strake vormgeving. Open webbrowser.

Door het platte formaat geen klankkasten voor goed geluid. Gebruik bij deze tv zeker een goede home cinema en je heb een thuis bios.

Fam. Madyen 05-01-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D6500VS

In één woord: SUPERB Tv!!!

Dé beeldkwaliteit van de Samsung LED (6700) én of vd 3D zijn vele malen beter scherper zuiverder helderder en bovendien zeer strakker en de kleuren spatten de platte beeld eruit dan vele andere mekren zoals de LG 5700s die ik pas overgenomen maar te snel naar de dealer terug gebracht heb en hem ingeruild met deze Samsung 6500 3D tv, wat een verschil zeg zowel in de 3D mode maar ook in de BR mode, heb hier mkv's movies o.a Avatar/Thor/P.O.T.C zowel in 3D als ook in BR dus heb ze beide hier en kon ze wel heel goed vergelijken.

Niet voor niks dé beste tv vh jaar al keer op keer gekozen is ;-)

Ps: de 3D Bril 2x 3050 die ze meegelevert zijn zijn te licht en te vergelijken met un gewone bril, dat men hier beweerde dat ze zwaar zijn klopte voor géén meter, maw trap maar niet in zon reviews joh!!!

Mt.Vr.Gr,
Fam. Madyen

sanwillem 31-12-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D6500VS

Tv reeds enkele weken in bezit, vormgeving is geweldig. Het scherm is slechts enkele cm's dik en de omlijsting is minimaal.

Wat betreft beeldkwaliteit ben ik heel tevreden. Ik kijk veel films en inderdaad een plasma (Panasonic) zou hier wellicht een betere keuze zijn geweest. Echter de afstand tot het scherm is slechts 2.5 meter en dat is voor een plasma te dichtbij. Maar zoals je kunt lezen in de andere reviews, de instellings mogelijkheden zijn legio, voor ieder wat wils dus.

De tv werd standaard geleverd met twee 3d brillen, en mijn persoonlijke ervaring met 3d is "goed". Het is een leuke extra-tje en je ziet werkelijk diepte.

Het geluid is aardig, maar het is aan te bevelen om een home theater system aan te sluiten. Ook dit zal geen verrassing zijn voor velen.

De TV beschikt over "smart TV" wat wil zeggen dat via een draaloze verbinding (of LAN) talloze apps gebruikt kunnen worden zoals buienradar, AD , Nu.nl etc. Deze apps worden standaard meegeleverd door Samsung, en werken heel aardig. Er is zelfs een browser aanwezig maar verwacht daar niet te veel van. een hoop plug-ins (Silverlight) werken niet en het gebruik van het toetsenbord dmv de afstand bediening is niet wat je zegt "gebruikersvriendelijk". Kortom de app's zijn leuk maar full blown internetten zit er niet bij.

Ooh ja, voordat ik het vergeet, er is een opname functie aanwezig dmv usb stick of losse harde schijf programma's mee kunt opnemen. Let wel, dit is een timer functie wat wil zeggen dat je tijdens het opnemen niet(!) kunt switchen van kanaaal. Is ook logisch want er zit maar 1 tv tuner in de TV. Maar wel handig als je een avondje weg bent en je wilt TVOH opnemen, iets anders mag ook.

Al met al zeer tevreden

florian12 31-12-2011

Beste sanwillem,

je zegt dat je voor films beter een plasma kan kopen. Waarom vind je dat? Zijn de snelle bewegingen schokkerig of onprettig om te bekijken?

Ik zoek namelijk een LED tv die super snelle beelden zoals voetbal en films heel vloeiend kan weergeven.

gr florian

glenstriven 18-12-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D6500VS

Slechte score op gebruikersgemak omdat het niet eens mogelijk is om de volgorde van de tig zenders te wijzigen of zenders uit de lijst te deleten, behalve via erg omslachtige manier van het opstellen van een favorietenlijst.
Daarnaast heeft Smarttv (internet) nauwelijks toegevoegde waarde; weinig bruikbare apps, geen uitzending gemist, iplayer oid en via browser zijn deze sites ook niet te gebruiken. Wel bruikbaar; video on demand apps, waar tegen betaling films kunnen worden gekocht.
De all-share software om bijv pc draadloos aan te sluiten is antiek en primitief en het enige wat je draadlooskunt uitwisselen zijn filmpjes en foto's, je kunt niet je pc-scherm op de tv krijgen via all share, dat moet met een VGA-kabel.
Maar beeldkwaliteit prachtig, geluidskwaliteit prima.

ad337 18-12-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D6500VS

TV op specificaties via internet besteld. Had wel vernomen dat samsung meerdere type panels gebruikt waarbij door sommigen de "echte" eigen panels worden geroemd, maar heb bezloten daar zelf niet zwaar aan te tillen. Bij prijsvechters haal ik de "betere" panels er niet uit, dus waar zou ik me druk om maken? en wie zegt me dat die "slechtere" panels niet veel langer meegaan? Vandaar niet getild aan dergelijke verschillen. Voorlopige ervaring is erg positief. wie het beeld niet mooi genoeg vindt kan naar hartelust aan de parameters sleutelen. Heel erg veel instelmogelijkheden op dat gebied. Zelf heb ik backlight op standje 3 staan en de kleur iets teruggeregeld. Voor wie dat wil kan zelfs de intensiteit laten afhangen van omgevingslicht.
En dan het geluid. ik vind het razendknap gedaan voor zo'n verschrikkelijk plat systeem. Voor wie een venster achter zich heeft kan wellicht beter voor een mat scherm kiezen, bij ons is dat niet het geval. Dit glimmend scherm geeft naar mijn idee wat meer contrast. Vooral ook qua mogelijkheden een zeer indrukwekkend en aan te bevelen apparaat!

peterleblanc 25-09-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D6500VS

Samsung heeft deze tv aangeboden incl. 2 stuks 3d blue tooth gestuurde brillen, na 6 weken nog geen brillen.
Maar zelf nog 2 gekocht.

3d weergave in van uitstekende kwaliteit
Extra smart Hub is prettig in gebruik, let wel er zijn internetapplicatie´s aanwezig op de tv maar het is geen internet tv

Had voorheen een plasma tv. ook van Samsung, eerlijk gezegd vindt ik de kleuren van Plasma nog steeds natuurlijker overkomen, dit was mij bekend. Na wat persoonlijke instellingen heb ik het toch enigzins vergelijkbaar gekregen. Geluid is matig, maar via home cimema system opgelost. Heb ook een 3d blue ray player gekocht BD wise system stelt daarbij 3D op uitstekende kwalilteit in. MAW top tv...en mooi design.

MichielMakk 10-12-2011

Volgens de specs heeft deze tv naast de apps ook een webbrowser. Dus vraag ik mij af of uw opmerking "het is geen internet TV" wel klopt..

Adzeiler 22-08-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D6500VS

Mooie TV in de winkel, maar thuis valt dat erg tegen. De sterke weerspiegeling van het beeld is heel vervelend. En dan het geluid,deze TV moet echt op een versterker aangesloten worden anders is het geluid tov mijn oude topmodel Philips Matchline tv net een portable radio. Geluid is ronduit slecht. Verder vind ik de aansluitingen zeer fragiel uitgevoerd. De Scart loopt via een verloop kabeltje en dat is nu al stuk Plug valt er steeds uit en beeld krijgt steeds alle kleuren van de regenboog. Het bijgeleverde YPR verloop kabeltje was direct uit de doos al stuk. Geen rechter kanaal weergave. Een breuk in het zeer dunne kabeltje. Inmiddels zit ik al weken te wachten op 2 bestelde kabeltjes. Ik heb gekozen voor deze Samsung omdat er gratis 2 3D brillen beloofd werden maar de 3D brillen moeten nog steeds geleverd worden. Samsung is totaal niet bereikbaar voor reclames. Al 3 mails gestuurd maar geen enkele reactie. Erg slordig van Samsung!!!
Verder is het internet in de winkel leuk maar thuis eigenlijk ook waardeloos. Uitzending gemist krijg je er ondanks de internet browser niet op. Tevens kun je geen toetsenbord en muis aansluiten en dat is echt heel vervelend. Waarom kan dat op een Philips en Sony wel?? You tube is wel leuk maar met het hopeloze TV toetsenbord ook onbruikbaar vind ik.
Ik heb spijt van de aankoop van deze TV en had als ik dit allemaal geweten had echt een andere TV gekocht. van een ander merk.

een persoon 05-01-2012

nou nou is het zo erg dan...
wel zonden dat het allemaal zo is
en heb je de tv nog dan!

fiorucci 10-08-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D6500VS

Sinds een paar dagen deze tv in bezit.
Ik ben totaal geen kenner op tv gebied maar wat een verademing in vergelijking met de vorige lcd die wij hadden. Het beeld is echt heel scherp en dat kijkt veel plezieriger.

Het geluid vind ik niet slechter dan onze vorige (Sony) lcd. Ik ondervind geen last van het geluid. Naar mijn mening is het gewoon goed.

Voor de rest heb ik ook nog een wat minder goed puntje.
Wij hebben deze tv icm een cammodule voor ziggo en bij het zappen duurt het ruim 2 seconde voordat het volgende beeld weer in zicht komt. Ik vind dat heel vervelend. Stiekem hoop ik dat dit door een instelling komt.

En voor de vormgeving is het echt een 10 waard, echter had de afstandsbediening ook wel een oppepper kunnen gebruiken.

Ook de installatie is een fluitje van een cent.
Ook geen boekwerken van gebruiksaanwijzingen erbij....

doeerjevoordeelmee 23-07-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D6500VS

goed design, fantastisch beeld, met het zelf opzetten van de "draai"poot even wat tijd nemen. Het geluid met de vooringestelde regeling vonden wij zeer middelmatig. hiervoor hebben wij de oplossing gevonden door onze oude versterker aan te sluiten via de headphone connectie.
je verliest hiermee wel het geluid van de tv, maar regel je je eigen geluid via je eigen oude versterker zoals vanouds.....top!

Rocky54 30-06-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D6500VS

Mooi helder beeld, de tv heeft heel veel mogelijkheden.
Leuk om Internet te gebruiken via de TV, werkt subliem.
De tv was gemakkelijk te installeren en door de smalle rand lijkt het beeld groter.
De tuner hebben wij op de tv aangesloten met een optische glaskabel, het geluid gaat via de surround.
De duurzaamheid kan nog niet beoordeeld worden, maar daar hebben wij alle vertrouwen in.

JHM Kosters 23-06-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D6500VS

in een woord een fantastische tv.
Het is mijn eerste Led tv, maar wat een verschil met mijn vorige beeldbuis Loewe.
De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid: Draadloos internet is zo aangesloten en qua beeld is dit internet echt uitstekend.
De HD uitzendingen via de kabel: "scherper dan dit kan echt niet" aldus de Ziggo monteur.
Ook het geluid is goed, al vind ik de voorgeprogrameerde instelmogelijkheden van het geluid
allemaal net niet zoals ik het zou willen: of te schel, of te dof.
En er is een groot minpunt:
Je kunt alleen geluid via een "oudere" versterker krijgen als je de optische audiouitgang gebruikt.
Je moet daarvoor een optische kabel (v.a. € 10) en een optisch naar analoog kastje van minimaal € 50 euro
aanschaffen.
Voor de rest eigenlijk alleen maar lof.

Olga47 21-12-2011

Beste heer/mevrouw Kosters, wij hebben ook zo'n "oudere" versterker. Waar zit deze zgn optische audiouitgang in de TV? Moet er dan een kabel lopen van de TV naar dat aan te schaffen kastje? Of kan dat ook draadloos? Met vr. groet, Olga Kuiper

Ries343 15-04-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D6500VS

Wat een pracht TV, hiervoor een 40c6000 gehad maar die is nu in gebruik bij mijn ouders.

Na erg veel zoeken tussen alle modellen uit de 6-/7-/8-serie toch voor de D6500 gegaan omdat dit model:

-ingebouwde wifi heeft
-mooier design dan de D5000 en de D5700 en de D6000.
-toch een hogere CMR heeft (ondanks dat het 200hz is)
-minder backlight bleeding heeft dan de c6000
-de dunne bezel, (rand van de tv) is echt super dun net zoals bij de D7000 serie (veel duurder)
-platte voet heeft, (vind de chromen 4-poot niet mooi, maar dat is kwestie van smaak)
-PVR (personal video recorder) functie is super, een usb stick van 32gb erin gedaan en nu kan je je digitale beeld van ziggo gewoon pauzeren. Heb dus geen externe decoder, alleen een CAMmodule met bijbehorende smartcard van ziggo.

SUPER!!

De kleurinstellingen out-of-the-box staan iets wat te helder, maar deze zijn erg simpel in te stellen via het menu, ook heb ik de motion-plus uitgezet voor de natuurlijkere weergave.

Mochten er vragen zijn dan wil ik ze graag beantwoorden.

George4711 04-12-2011

Ik ben ook zeer tevreden over de tv en de mogelijkheden. Welk merk/type USB stick gebruikt u?
George

Martien 03-06-2012

Hallo Ries343

Ik heb 3 USB stick's geprobeerd,kan alleen met de 4GB stick opnemen.
Met de andere blijft komen met de melding Prestatie Test Mislukt .

Gr. Martien

Martien 29-06-2012

Hallo Ries343

Ik heb 3 USB stick's geprobeerd,kan alleen met de 4GB stick opnemen.
Met de andere blijft komen met de melding Prestatie Test Mislukt .

Gr. Martien